Tapastisdag

 

Igår var jag och Nils ute och käkade med Marcus och Susanna på Tapas de Papá på deras Tapas Tuesday. Det vill säga "ät hur mycket tapas du vill för 295kr" Mycket bra! Efter vi ätit gick vi hem till Marcus och Susanna för kaffe och hockey. Vi hade en trevlig kväll!

Igår var jag även äntligen på massage, fick presentkort av mamma i julklapp förra julen men har inte blivit av att utnyttja det. Har länge och återkommande haft ont i ländryggen på höger sida och nu på sista tiden har det varit riktigt dåligt, så det passade bra! Var riktigt skönt och hon som masserade hittade precis punkten där jag har som mest ont. Hon sa även att jag var vääldigt spänd i hela ryggen och att jag var en aning snedvriden typ.. min gissning är att det kommer från alla år med magproblem och spänningar i kroppen.
 
 
Allmänt | |
Upp